چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]
به نظر می رسد گوگل شکل جدیدی از تبلیغات ادوردز را بر روی موبایل تست می کند، و در حال حاضر برای همه قابل مشاهده و دسترسی نیستند. تبلیغات داخل یک کادر شامل تمام تبلیغات که میگوید: “تبلیغات بیشتر برای نتیجه جستجوی شما” نمایش داده می شوند و سپس در ادامه یک آیکون و آدرس […]
گوگل آنالیتیک برای فایر بیس بیشتر شبیه آنالیتیک است.
گوگل آنالیتیک برای فایربیس: قیافه ای جدید و کارکردهای جدید اگر شما از گوگل آنالیتیک برای فایربیس به منظور اندازه گیری موفقیتهای برنامه های کاربردیتان استفاده می کنید، با موردی آشنا مواجه شده اید: قیافه ای جدید که خیلی شبیه به گوگل آنالیتیک شده است. این بخشهای جدید تغییراتی است که نشان دهنده تغییراتی […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش چهارم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت چهارم تعویض ویدیوهای افقی به ویدیوهای عمودی اگر شما ویدیوهائی دارید که می خواهید برای روایتهای اینستاگرام استفاده کنید ولی با سایز آنها به دلیل افق بودن ویدیو مشکل دارید، برنامه “اینشات” (که قابل نصب روی آندروئید و آی او اس […]
جان مولر از گوگل: hreflang پیچیده ترین مفهوم SEO است
جان مولر در توئیتی اعلام کرد که: hreflang یکی از پیچیده ترین مفاهیم SEO است اگر فرض کنیم که پیچیده ترین نیست! اگر شما آن را برای دو صفحه تنظیم کرده باشید، شاید نه همیشه اما در اغلب موارد کسانی که hreflang مورد استفاده قرار می دهند آن را برای وب سایتهای دینامیک و بزرگ […]