۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش نهم بخش بندی را می توانید به بخش بندی جمعیتی نیز تعمیم دهید می توانید بخش بندی را همانند آنچه که د رمورد مراجعه کنندگان به وب سایت انجام دادید، برای سایر بخش ها نیز اعمال کنیم. این بخش بندی می تواند به شما کمک کند تا نگاهی بهتر به مراجعه کنندگان به وب […]
به طور معمول دودسته ترافیک داریم: ترافیک برنامه ریزی شده، ترافیکی است که برای آن برنامه ریزی کرده ایم و هدفگیری های آن بر اساس کلیدواژه ها، منطقه جغرافیائی، و شبکه ارتباطی صورت گرفته است. ترفیک واقعی، ترافیکی است که شما از تبلیغات خود دریافت می کنید، فارغ از اینکه استراتژی شما چه بوده است. […]
نسخه جدید کنسول جستجوی گوگل داده ها یکساله را ارائه می کند
نسخه جدید و بهبود یافته کنسول جستجوی گوگل با توجه به اعلام جان مولر برای اوایل سال جدید میلادی آماده استفاده خواهد بود. نسخه بتا این نسخه جدید از تابستان گذشته در حال بررسی و تست بوده است و این خود امکان بررسی و اطلاعات بیشتر را در اختیار متخصصان قرار داده است. اخیراً، استفاده […]
بیش از دو میلیون کسب و کاراز تبلیغات اینستاگرام بهره می برند
اینستاگرام به رکورد ۲ میلیون بازاریاب ماهیانه دست یافت، این یعنی دو برابر شدن بازاریابان در شش ماه برای دومین بار در طول یکسال گذشته تعداد بازاریابان استفاده کننده از اینستاگرام در طول شش ماهه گذشته را دو برابر کرد. فیس بوک به عنوان صاحب این برند به اشتراک گذاری عکس و ویدیو اعلام کرد […]
هفته گذشته فیس بوک خبر از ارائه ابزار جدیدی به نام داینامیک کرییتیو داد. این ابزار قبلاً تنها از طریق پاور ادیتور قابل دسترسی بود، این ابزار قدرتمند اکنون با به روزرسانی جدید فیس بوک و ادغام پاور ادیتور و ادزمنیجر قابل دسترسی است. مبلغین هر روزه روی فیس بوک در حال تست کارکردهای مختلف […]