اینستاگرام در حال تست تعداد زیادی ابزار شامل دکمه پست کردن مجدد است سایت The Next Web در گزارشی از تست تعداد زیادی ابزار توسط اینستاگرام خبر داده است و معتقد است برخی از این ابزارهای به شدت از طرف کاربران مورد استقبال قرار خواهند گرفت. شاید یکی از هیجان انگیزترین امکانات دکمه Regram باشد […]
چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]
Alt Attribute کد HTML که اطلاعات مورد استفاده موتورهای جستجو و صفحه خوانها (مورد استفاده افراد نابینا) برای درک مفهوم یک تصویر را بیان می کند. همچنین در برخی منابع از آن به عنوان Alt Text نیز نام برده شده است. Analytics به دانش جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها برای […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
اکنون می توانید برای پیوستن به دیدیوی زنده دوستانتان درخواست بدهید قبلا در اکتبر، اینستاگرام امکانی را فراهم آورد که شما می توانستید از دوستانتان برای پیوستن به ویدیوی زنده ای که می خواستید نمایش دهید دعوت به عمل آورید. اکنون، شما می توانید به پخش مستقیم ویدیوی دوستان خودتان بپیوندید، کافیست دکمه Request در […]