DuckDuckGo موتور جستجوئی است که سپتامبر ۲۰۰۸ ساخته شد. این موتور جستجو بر امنیت اطلاعات شخصی تأکید ویژه ای دارد. این موتور جستجو از ۴۰۰ منبع مختلف برای پاسخگوئی به جستجوی کاربران استفاده می کند. Duplicate Content زمانیکه حجم قابل توجهی از محتوای صفحات مختلف وب سایت مانند هم هستند یا بسیار به محتوای […]
توصیه هائی در مورد انتخاب استراتژی قیمتگذاری خودکار ادوردز
توصیه اول الگوریتمهای قیمت گذاری خودکار چند هفته ای را برای جمع آوری داده ها و انتخاب پیش بینی های مناسب لازم دارند. سعی کنید تغییرات کمپین را در طول مدتی که این الگوریتمهای سعی بر یادگیری روش مناسب دارند به حداقل برسانید. توصیه دوم ردگیری و اندازه گیری اهداف محقق شده می تواند […]
Above the Fold محتوائی که روی یک وب سایت قبل از جابجائی مخاطب روی صفحه، نمایش داده می شود. گوگل برای هر قالب صفحات وب، در سال ۲۰۱۲ الگوریتمی طراحی کرده است که به وب سایتهائی که تبلیغات متعددی با خود دارند، رتبه پائین تری می دهد. Algorithm برنامه کامپیوتری پیچیده ای که توسط […]
در جهانی ایده آل، مسافرتی که افراد شروع می کنند تا به مشتریانی وفادار تبدیل شوند، خیلی ساده است، بزرگراهی را طی می کنند که به محصولات شما می رسد. محصولات شما را استفاده می کنند. و دوباره محصولات شما را استفاده می کنند. اما در جهان واقع، این مسافرت بیشتر به جابجائی در خیابانی […]
چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]