چند نکته در خصوص گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
قبل از ورود به بحث اصلی، اگر هنوز نمی دانید (که شک دارم ندانید)، Tags عملگرهائی هستند که می توانند بازدیدکنندگان شما را دنبال کنند، چیزی را به کد وب سایت آنها تزریق می کنند، و زمانی اینکار را انجام می دهند که Triggers ، یعنی قوانین چگونگی کارکرد Tags بگویند. نکته اول: تمامی […]
چهره قدیمی گوگل ادوردز تا انتهای سال جاری غیرفعال می شود
گوگل اعلام کرد که پیش از بازنشسته کردن چهره قدیمی گوگل ادوردز به بازاریابان در این خصوص، اعلام وضعیت خواهد کرد. گوگل دوشنبه گذشته به طور رسمی خبر بازنشسته شدن واسط کاربری قدیمی را اعلام کرد. بل، گوگل رابط کاربری جدید را عرضه کرد که از آن به عنوان “تجربه جدید ادوردز” نام می برد، […]
به طور معمول دودسته ترافیک داریم: ترافیک برنامه ریزی شده، ترافیکی است که برای آن برنامه ریزی کرده ایم و هدفگیری های آن بر اساس کلیدواژه ها، منطقه جغرافیائی، و شبکه ارتباطی صورت گرفته است. ترفیک واقعی، ترافیکی است که شما از تبلیغات خود دریافت می کنید، فارغ از اینکه استراتژی شما چه بوده است. […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهارم ۴) برای کمپین خود در آنالیتیک هدف تعریف کنید تا بتوانید میزان موفقیت کمپین PPC خود را اندازه گیری کنید به طور قطع برای شما مهم است که اهداف کمپین های شما با اهداف بزرگ سازمانی شما در حوزه بازاریابی همسو باشند، اگر فروش برای شما اهمیت دارد، کمپین شما هم همین […]
Meta Keywords یک تگ می تواند به بخش head هر سند HTML اضافه شود. افزودن تعدادی کلیدواژه به این بخش نمی تواند به رتبه بندی شما کمک کند، الگوریتم موتورهای جستجو سالهاست که این بخش را در رتبه بندی های خود در نظر نمی گیرند مگر اینکه متن وب سایت، Meta Description و این کلیدواژه […]