گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش بیستم از اخطارهای ویژه سازی شده برای اطلاع سریع از تغییرات ناگهانی حساب کاربری خود استفاده کنید اگر شما چندین حساب کاربری کمپینهایPPC را مدیریت می کنید، شما به خوبی می دانید که مدیریت زمان چقدر اهمیت پیدا می کند در عین حالیکه شما نمی توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز را […]
سه توصیه برای استفاده حداکثری از طرحهای بازاریابی دیجیتال
اهمیتی ندارد که در چه بخشی از بازار و یا چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و کسب و کار شما چه نوع خدمتی ارائه می کند، کلید موفقیت شما و کسب وکارتان ارائه راهکارهای جدید و ایده های تازه ای است که به کسب و کار شما نفسی تازه بدمد و این امکان را […]
وب سایت شما بر چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت شما و محتوایی که دارید، تأثیر می گذارد. در اینجا به مرور چهار روشی که وب سایت بر کاربر تأثیر متقابل می گذارد، می پردازیم. ۱- دسترسی یکی از مهمترین عوامل چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت، چگونگی دسترسی به داده هاست. اگر شما […]
همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل […]