۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم سعی کنید بفهمید چگونه بازدید کننده وب سایت شما در طول زمان و مسیری که طی می کند، مشتری شما می شود زمانیکه می دانید مشتری شما از کجا به وب سایت شما هدایت شده است، قدم بعدی درک چگونگی تبدیل شدن این بازدیدکننده به مشتری است. بررسی زمان بندی ها به شما […]
همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل […]
متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که […]
گوگل اخیراً اعلام کرده است که سعی دارد مدل خود براساس رجوع به آخرین کلیک را در سال ۲۰۱۸ تغییر دهد، و این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال باید سایر مدلهائی را که گوگل اخیراً معرفی کرده است را مد نظر قرار دهند. مدل ارجاع اسنادی چیست؟ گوگل مدل ارجاع را به […]
بگذارید با یک واقعیت انکار ناپذیر آغاز کنیم، ویدیو بالاترین درصد موفقیت در جذب مشتری روی شبکه های اجتماعی را دارد. زمانیکه می خواهیم از محتوا سخن بگوئیم، ویدیو پادشاه پادشاهان است، بهترین بازیگر این حوزه، بهترین بهترین هاست. چرا ویدیو بهترین نرخ تبدیل مشتری را دارد؟ راحت ترین پاسخ شاید این است که به […]