بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
تست دسته بندی های مختلف کسب و کارهای محلی روی گوگل مپ
رابط کاربری جدید گوگل مپ، نسخه آندروئید دسته بندی های کسب و کارها را بر اساس محل مشاهده نقشه به نقشه اضافه می کند. آندروئید پلیس در گزارشی اعلام کرد که گوگل در حال تست رابط جدید کاربری در نسخه آندروئید است که پشنهاداتی بر اساس محلی که جستجوی روی نقشه انجام می شود به […]
تقریبا یک سال از زمانیکه گوگل الگوریتم پنگوئن نسخه ۴ را عرضه کرده، گذشت است. گوگل این نسخه را بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرد. گوگل این تغییر را آرام آرام اعمال کرد تا وب سایتها فرصت کافی برای درک و همسو کردن سیاستهای خودشان با این الگوریتم جدید داشته باشند. این […]
اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است. این تغییر به چه معناست تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت […]
بیش از دو میلیون کسب و کاراز تبلیغات اینستاگرام بهره می برند
اینستاگرام به رکورد ۲ میلیون بازاریاب ماهیانه دست یافت، این یعنی دو برابر شدن بازاریابان در شش ماه برای دومین بار در طول یکسال گذشته تعداد بازاریابان استفاده کننده از اینستاگرام در طول شش ماهه گذشته را دو برابر کرد. فیس بوک به عنوان صاحب این برند به اشتراک گذاری عکس و ویدیو اعلام کرد […]