درس اول بر تصویر بزرگتری از آنچه پیش روی دارید تمرکز کنید و خود را بخشی از برندی بدانید که قرار است تبلیغات آن را برعهده بگیرید. همیشه خوب است که قدمی به عقب برداشته و نگاهی به کلیات آنچه اهداف مشتری خود از تبلیغات می دانید، بیندازید و مقایسه ای با آنچه در ذهن […]
توئیتر امکان ارسال طوفانی از توئیتهای دنبال هم را فراهم کرد
توئیتر ابزاری را اضافه کرده است که امکان تولید و انتشار خودکار چندین توئیت در یک زمان را فراهم می کند. ارسال تعداد زیادی توئیت به دنبال هم را اصطلاحا طوفان توئیتی می خوانند، اما توئیتر آن را “تسبیح” می خواند و هر روزه صدها هزار تسبیح توئیت می شود. هر چند درظاهر به نظرمی […]
Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش آخر از امکان یادداشت گذاری برای درک درست داده های خود استفاده کنید آیا تا به حال به گزارشی از گوگل آنالیتیک که مشابه گزارش زیر باشد برخورد کرده اید؟ اگر با دقت داده های این گزارش را بررسی و مرور کنید، ممکن است بتوانید متوجه شوید که جهش ناگهانی در نتیجه چه […]
تبلیغ تقلبی در گوگل کاربران را به سایت کلاهبرداری می فرستاد
تبلیغی جعلی در گوگل، کاربرانی را که در جستجوی آمازون بودند به یک سایت کلاهبرداری هدایت می کرد برخی کاربران گوگل که برای خرید کالا در این Thanksgiving گوگل را برای تخفیفهای ویژه آمازون جستجو کرده بودند، به یک سایت کلاهبرداری فرستاده می شدند، آن هم درست یک روز قبل از بزرگترین روز خرید آمریکا، […]