۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
مرور از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share)
نگاهی به از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share) معمولا به دو روش ما سهم دیده شدن تبلیغات خود را از دست می دهیم: به دلیل رتبه تبلیغ که حاصل میزان بودجه است. از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغات، به دلیل کسر بودجه یکی از ساده ترین اتفاقات است که با […]
فیس بوک در حال عرضه مسنجری برای کودکان زیر ۱۳ سال است
در حال حاضر برای استفاده از سرویسهای فیس بوک شما نیاز دارید حداقل ۱۳ سال داشته باشید، و اکنون فیس بوک در حال عرضه مسنجری برای کودکان زیر سیزده سال است. این سرویس جدید مانند هر سکه دو رویه دارد. از یک سوی، فیس بوک در حال برنامه ریزی برای جذب نسل بعدی مخاطبان خود […]