سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]
منابعی که می توانند در حوزه سئو به شرکتها کمک نمایند
تمام آنچه در خصوص سئو می دانیم اطلاعات محدودی است که توسط گوگل منتشر شده است، و آنچه که در دسترس است حاصل تلاش شرکتهای فعال در این حوزه است که تمام تستها و کارکردها و روالها را بررسی کرده اند. با توجه اطلاعات زیادی که در خصوص سئو روی وب سایتها وجود دارد، پیدا […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش شانزدهم از گزارش مسیر بهترین اهداف محقق شده، بهترین ترکیب بین کانالهای مختلف را پیدا کنید شما به خوبی می دانید که مسیری که یک مشتری برای خرید یا هر فرآیندی که هدف کمپین شماست، طی می کند، متفاوت است و حتی ممکن است چندین روز طول بکشد. اگر شما می خواهید این […]
متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که […]