۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
چه نوع تبلیغی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بازاریابان قرار دارند
شبکه های اجتماعی برای بازاریابان خط سیری را ترسیم می کنند که روندی رو به رشد در حوزه سودآوری را می توان از آن تجسم نمود. اما کدامیک از این مدلهای تبلیغات بر روی این پلتفورمها مهمتر است؟ مطالعه جدیدی که توسط کرییتیوگروپ انجام شده است و از ۴۰۰ کمپانی بزرگ حوزه بازاریابی دیجیتال […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهارم ۴) برای کمپین خود در آنالیتیک هدف تعریف کنید تا بتوانید میزان موفقیت کمپین PPC خود را اندازه گیری کنید به طور قطع برای شما مهم است که اهداف کمپین های شما با اهداف بزرگ سازمانی شما در حوزه بازاریابی همسو باشند، اگر فروش برای شما اهمیت دارد، کمپین شما هم همین […]
Knowledge Graph مجوعه اطلاعاتی که گوگل برای جستجو و مطابقت جستجوی مراجعین به گوگل و وب سایتهائی که شناسائی کرده است بکار میگیرد. در حقیقت این بخشی دانش محور است که در تلاش برای درک درست مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنان بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایتهاست. Knowledge […]
چهره قدیمی گوگل ادوردز تا انتهای سال جاری غیرفعال می شود
گوگل اعلام کرد که پیش از بازنشسته کردن چهره قدیمی گوگل ادوردز به بازاریابان در این خصوص، اعلام وضعیت خواهد کرد. گوگل دوشنبه گذشته به طور رسمی خبر بازنشسته شدن واسط کاربری قدیمی را اعلام کرد. بل، گوگل رابط کاربری جدید را عرضه کرد که از آن به عنوان “تجربه جدید ادوردز” نام می برد، […]