تست و ایجاد وب سایت برای موبایل با Google Optimize
از خرید یک کفش جدید تا رزرو یک هتل، موبایل می تواند نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف کسب و کارها بازی کند. در حالیکه ۴۰ درصد از مشتریان وب سایتهائی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد ترک می کنند و ۸۹ درصد از افراد برند را به دیگران توصیه […]
این روزها، برندها در هر شکل و اندازه ای در حال فعالیت بر روی شبکه های اجتماعی هستند، تلاش می کنند تا توجه حداکثری بازارهای هدفشان را به خود جلب نمایند. اگر شما نیز برنامه ای برای معرفی برند جدید یا کسب و کار جدیدی دارید، باید آماده جنگی ادامه دار برای بدست آودن توجه […]
سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]
تبلیغات ادوردز مشتریان را بر اساس آدرس و تلفن هدفگیری میکند
گوگل سرویس جدیدی را معرفی کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریانی را که براساس آدرس یا تلفن می شناسند، هدف گیری نمایند. این امکان در بخش AdWords’ Customer Match targeting فعال شده است که تا این زمان به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس […]