masteradvertising

امکان مشاهده روایتهای اینستاگرام روی وب

اینستاگرام قابلیت مشاهده روایتها بر روی رایانه ها فراهم نموده است و شما می توانید روایتها را روی صفحه های نمایش بزرگ مشاهده نمائید. به جای جابجائی صفحه به سمت راست یا چپ برای جابجائی بین پستها و روایتها، اینستاگرام فلشهائی برای بهبود جابجائی ها اضافه کرده است.

به زودی اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا روایتهای خود را از طریق موبایل وب نیز بارگذاری نمایند. این قابلیت به خصوص برای کسانی که زمان بیشتری را روی عکسها و ویدیوهای خود، قبل از به اشتراک گذاری صرف می کنند، می تواند قابلیت مفیدی باشد.

این بروزرسانی از امروز به صورت جهانی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است و قابلیت بارگذاری از طریق موبایل وب نیز انتظار می رود ظرف ماه های آینده در دسترس قرارگیرد. اینستاگرام اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه ای برای افزودن قابلیت بارگذاری عکس و ویدیو با استفاده از کامپیوترها را ندارد. ولی این واقعیت که افزودن این قابلیت می تواند تغییری بزرگ باشد، غیر قابل انکار است. به خصوص که اکنون دیگر امکان مشاهده تمامی انواع پستهای اینستاگرام از کامپیوتر فراهم شده است، این قابلیت می تواند تکمیل کننده ای فوق العاده باشد.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید