سه توصیه برای استفاده حداکثری از طرحهای بازاریابی دیجیتال
اهمیتی ندارد که در چه بخشی از بازار و یا چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و کسب و کار شما چه نوع خدمتی ارائه می کند، کلید موفقیت شما و کسب وکارتان ارائه راهکارهای جدید و ایده های تازه ای است که به کسب و کار شما نفسی تازه بدمد و این امکان را […]
اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است. این تغییر به چه معناست تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت […]
فیس بوک در حال تست ابزار جستجوی تصویردر بازار خود است
همانطور که همه می دانند، فیس بوک تقریباً تمامی قابلیت های اسنپ چت را کپی برداری کرده است تا از مهاجرت کاربرانش به این پلتفورم جلوگیری کند. اما اسنپ چت تنها پلتفورم شبکه های اجتماعی نیست که فیس بوک اقدام به کپی برداری کرده است. در کنار ابزارهای مشابه اسنپ چت، فیس بوک ابزارهائی از […]
Correlation توضیحی برای بیان ارتباط بین دو یا چند مورد در وب سایت است. اغلب موارد در جستجوهای سئو (SEO) برای بیان ارتباطات بین عوامل مختلف تأثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت در جستجو، از نتایج الگوریتمهای موتورهای جستجو ناشی می شود. Crawl Budget مجموع تعداد URLهای وب سایت که موتورهای جستجو می توانند […]
استفاده از استراتژی Maximize Conversion ادوردزو هزینه بالاتر
استفاده از استراتژی Maximize Conversion Bidding در گوگل ادوردز می تواند با هزینه بالاتری برای هر کلیک همراه باشد مدیر گروه گوگل، میکائیل، اخیراً در فوروم ادوردز گفته است که در برخی موارد که کاربران استراتژی خود را به maximize conversions bidding تغییر می دهند می توانند با هزینه بالاتری برای هر کلیک مواجه شوند. […]