گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]
گوگل ادوردز توسعه دهنده نظرات افرادرا از ژانویه متوقف می کند
گوگل ادوردز توسعه دهنده های نظرات کاربران را از اواسط ژانویه متوقف خواهد کرد و از فوریه به صورت خودکار از تبلیغات حذف خواهد شد. این تغییر به طور دقیق در سند کمکی توضیح چگونگی پیاده سازی توسعه دهنده های تبلیغات بیان شده است. گوگل از بازاریابان خواسته است که این نظرات کاربران را قبل […]
اجرای خودکار ویدئوی اینستاگرام همراه با صدای همزمان، معرفی شد
اینستاگرام خطوط قرمز صدای ویدئو را شکست. آخر هفته گذشته، اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویر فیس بوک، اینستاگرام، تنظیمات جدیدی را برای صدای ویدیو بر روی نسخه اپل و آندروئید خود ارائه کرد. اکنون دیگر کاربران اگر پخش صدای هر ویدیوئی روی اینستاگرام را فعال کنند، برای ما بقی ویدیوها نیز صدای آنها به طور […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
شفافیت عملکرد برای گوگل در خصوص کسانی که تبلیغات مبتنی بر کلیک را با گوگل تجربه می کنند، بسیار مهم است. به طور عادی هزینه تبلیغات، حاصل نمایش تبلیغات بر روی وب سایت هایی است که با گوگل در حوزه تبلیغات مشارکت می کنند. مشکلات زمانی بیشتر می شود که تبلیغات بر روی وب سایت […]