Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
الگوریتمهای جستجو چگونه کار می کنند شما پاسخ خود را می خواهید، نه میلیاردها صفحه وب، بنابراین گوگل سیستم رتبه بندی خاص خود را دارد که در بین میلیاردها صفحه وب که بصورت سیستم نمایه دسته بندی شده اند پاسخی را به شما ارائه می کند که بیشترین نزدیکی را به محتوای درخواستی شما داشته […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش اول
در این مجموعه مطالب سعی می کنیم هشت برنامه کاربردی که می توانند به شما در تهیه روایت هائی بهتر کمک کنند، را معرفی کنیم. دسته اول: متحرک سازی متن روی عکس ها و ویدیوها اگر می خواهید متنی را به عکس یا ویدیو اضافه کنید و در عین حال می خواهید کمی هم […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]