تحقیقات جدید که توسط اینترنت مارکتینگ نینجاز انجام شده است نشان می دهد که بیش از ۳۰ درصد از نتایج جستجوی صفحات اول و دوم گوگل کلیک نمی شوند. این تحقیقات همچنین نتایج شگفت آوری در خصوص نرخ کلیک نتایج جستجوی برخی اولین نتایج صفحه اول نیز ارائه می کند. بر اساس این گزارش: […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش نوزدهم واژه های جستجو شده را برای گزارش دقیقتر به واژه های برند و غیر برند دسته بندی کنید در زمان تنظیم یک کمپین PPC، منطقی است که کلیدواژه ها را به دو دسته مرتبط با برند و غیر برند تقسیم بندی کنید، به خصوص برای درک درست ترافیک، چراکه واژه های برند […]
بگذارید با یک واقعیت انکار ناپذیر آغاز کنیم، ویدیو بالاترین درصد موفقیت در جذب مشتری روی شبکه های اجتماعی را دارد. زمانیکه می خواهیم از محتوا سخن بگوئیم، ویدیو پادشاه پادشاهان است، بهترین بازیگر این حوزه، بهترین بهترین هاست. چرا ویدیو بهترین نرخ تبدیل مشتری را دارد؟ راحت ترین پاسخ شاید این است که به […]
Featured Snippet برای ایجاد نیازها، معمولاً سئوالات (به طور مثال، چه کسی، چه چیزی، کجا، کی، چطور) گوگل در برخی موارد جدولی را بالای نتایج جستجو نمایش می دهد. این جدول که شامل یک خلاصه (به شکل پاراگراف، لیست، جدول، یا ویدیو) به همراه تاریخ انتشار، عنوان مطلب، لینک مربوطه به صفحه ای که حاوی […]
توصیه هائی در مدیریت روابط با مشتریان کمپینهای PPC
فارغ از اینکه به چه دلیل مدیریت کمپینهای PPC یک مشتری بر عهده شماست، مهم است که بتوانید مشتری خود را در شرایط حیاتی مدیریت نمائید. صنعت سریع التغییر PPC ما به طور طبیعی مجبوریم آخرین تغییرات این صنعت را با دقت دنبال کنیم و جدیدترین تکنولوژی های روز بیاموزیم، اما از سمت دیگر نمی […]