۶ عامل تأثیرگذار در استراتژی استفاده از شبکه های اجتماعی
داشتن یک طرح استراتژیک برای استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی بخشی انکار ناپذیر از کسب و کارهای مدرن است. بطور خلاصه این استراتژی انتخابی شماست که تعیین می کند کسب و کار شما چطور وبرای چه اهدافی از شبکه های اجتماعی استفاده کند – و این می تواند شامل انتخاب شبکه اجتماعی و تعیین […]
اواخر مرداد ماه، گوگل در پاسخ به نسخه به روز شده “سفری” (مرورگر اینترنتی اپل) با اعمال تغییراتی در نحوه ردگیری اوردز سیستم خود را به روزرسانی کرد. در خرداد ماه سال جاری، اپل قابلیت هوشمند پیشگیری از ردیابی خود را به بازار معرفی کرد. این قابلیت با این هدف طراحی شده بود که امکان […]
توصیه هائی در مورد انتخاب استراتژی قیمتگذاری خودکار ادوردز
توصیه اول الگوریتمهای قیمت گذاری خودکار چند هفته ای را برای جمع آوری داده ها و انتخاب پیش بینی های مناسب لازم دارند. سعی کنید تغییرات کمپین را در طول مدتی که این الگوریتمهای سعی بر یادگیری روش مناسب دارند به حداقل برسانید. توصیه دوم ردگیری و اندازه گیری اهداف محقق شده می تواند […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش آخر
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت ششم اصلاح ویدیوها و عکسهای عمودی اگر تجربه ای در اصلاح ویدیو دارید و دوست دارید این اصلاح را آسانتر انجام دهید، دو برنامه ای که در ادامه معرفی می شوند به شما کمک خواهد کرد. Videoshop این نرم افزار […]
Correlation توضیحی برای بیان ارتباط بین دو یا چند مورد در وب سایت است. اغلب موارد در جستجوهای سئو (SEO) برای بیان ارتباطات بین عوامل مختلف تأثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت در جستجو، از نتایج الگوریتمهای موتورهای جستجو ناشی می شود. Crawl Budget مجموع تعداد URLهای وب سایت که موتورهای جستجو می توانند […]