گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
فیس بوک استراتژی جدیدی را بررسی می کند که این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد بتواند در لحظه امکان ارسال به فیس بوک را فراهم کند. فیس بوک با مالکیت اینستاگرام سرویس های متعددی را بین فیس بوک و اینستاگرام فعال کرد و اکنون این اجازه را به کاربران خواهد داد تا بتوانند […]
فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد
برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعیفیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی […]
Knowledge Graph مجوعه اطلاعاتی که گوگل برای جستجو و مطابقت جستجوی مراجعین به گوگل و وب سایتهائی که شناسائی کرده است بکار میگیرد. در حقیقت این بخشی دانش محور است که در تلاش برای درک درست مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنان بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایتهاست. Knowledge […]
گوگل خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجوی تصاویر داد
گوگل بطور رسمی خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجو برای تصاویر داد. تغییر اول، حذف دکمه “دیدن تصویر” است. تغییر دوم، حذف جستجو بر اساس تصاویر است. تولیدکنندگان محتوا در فضای دیجیتال از این خبرها استقبال کردند، در حالیکه کاربران از این تغییر زیاد خشنود نیستند. این خبر بطور رسمی از توئیتر Danny […]