۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
استفاده برندها از افراد تأثیرگذار برای معرفی در اینستاگرام
همکاری با آدم های مشهور به سرعت در فضای اینستاگرام در حال توسعه است بطوریکه تقریبا هفتاد درصد برندها به صورت های مختلف از همکاری تا ساختن فیلم های تبلیغاتی با حضور افراد معروف، به نحوی در ارتباط با این افراد در حال فعالیت هستند. در صنایع خرده فروشی، تأثیر افراد مشهور بیش از هر […]
هر چه زمان بیشتری میگذرد، تعداد بیشتری از صاحبان وب سایت تلاش می کنند تا صفحات وب سایت خود را بیش از پیش برای نمایش بر روی صفحه موبایل بهبود ببخشند تا سرعت بارگذاری آنها بهبود پیدا کند. برای گوگل آنالیتیک بازدیدکننده ای که به صفحه ای از یک وب سایت مراجعه کرده است که […]
گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل […]
توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]