در تحقیقی که آگوست ۲۰۱۷ توسط شرکت “سیویک ساینس”، شرکت تحلیل کننده مشتریان جدید و رابطه آنها با رسانه ها، انجام شده است، نشان داد که تنها تعداد کمی از کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تنها با دیدن تبلیغات روی شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کرده اند. در حقیقت، تنها یک درصد […]
اینستاگرام تبلیغات را با پشتیبانی تمام تصویر خودکار آسانتر می کند
در طول سالها، اینستاگرام تبدیل به پلتفورمی شده است که تصاویر یا ویدیوهائی با نسبتی غیر از ۱ به ۱ را مدیریت می کند. این تغییر باعث شده است که تنها محدود به محتوای مربع نباشد و اکنون روایتهای تمام تصویر را پوشش دهد. تا امروز، تصاویری با سایزها و تسبتهای تصویری مختلف لازم بود […]
اینستاگرام قابلیت مشاهده روایتها بر روی رایانه ها فراهم نموده است و شما می توانید روایتها را روی صفحه های نمایش بزرگ مشاهده نمائید. به جای جابجائی صفحه به سمت راست یا چپ برای جابجائی بین پستها و روایتها، اینستاگرام فلشهائی برای بهبود جابجائی ها اضافه کرده است. به زودی اینستاگرام به کاربران اجازه می […]
یکی از مدیران توئیتر دیروز با انتشار توئیتی خبر از یک حفره امنیتی در سیستم توئیتر داد. به نظر می رسد هنوز هیچ گزارش سوءاستفاده ای از این حفره امنیتی در دست نیست، اما از آنجائیکه توئیتر توصیه به تعویض پسوردها می کند، پس حتما زمان آن است که این رمزهای عبور تعویض شود. […]
Hub Page مرکزی برای نگهداری داده ها با سطح دسترسی مشخص (بطور مثال یک صفحه یا یک عنوان)، که به کلیدواژه ای خاص مرتبط می باشد. این مرکز داده بطور مرتب بروزرسانی می شود و به صفحاتی با موضوعات مشابه لینک می شود. Inbound Link لینکی به یک صفحه وب سایت از یک وب […]