۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش نوزدهم واژه های جستجو شده را برای گزارش دقیقتر به واژه های برند و غیر برند دسته بندی کنید در زمان تنظیم یک کمپین PPC، منطقی است که کلیدواژه ها را به دو دسته مرتبط با برند و غیر برند تقسیم بندی کنید، به خصوص برای درک درست ترافیک، چراکه واژه های برند […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]
اپلیکیشن گوگل ادوردز و امکان اضافه کردن کلیدواژه ها
این بروزرسانی جدید در اپلیکیشن گوگل ادوردز (Google AdWords App) به بازاریابان این اجازه را می دهد تا روی موبایل خود کلیدواژه ها را اضافه، حذف، و یا اصلاح نمایند. کاربران ادوردز (Google AdWords) می توانند لیست کلیدواژه های خود را برای هر کمپین دلخواهی بررسی کنند و ببینند که ایده های جدید آنها چه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]
جان مولر از گوگل: hreflang پیچیده ترین مفهوم SEO است
جان مولر در توئیتی اعلام کرد که: hreflang یکی از پیچیده ترین مفاهیم SEO است اگر فرض کنیم که پیچیده ترین نیست! اگر شما آن را برای دو صفحه تنظیم کرده باشید، شاید نه همیشه اما در اغلب موارد کسانی که hreflang مورد استفاده قرار می دهند آن را برای وب سایتهای دینامیک و بزرگ […]