گوگل به تازگی “استارت آپ با گوگل” را شروع کرده است، وب سایتی که تمامی منابع گوگل را یکجا گردآورده است و آن را در اختیار مدیران استارت آپها قرار می دهد. همانطوریکه از نام وب سایت برمی آید، تمام تمرکز این وب سایت گوگل بر روی ابزارهای خودش خواهد بود، سرویسها و خدماتی که […]
سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
گوگل خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجوی تصاویر داد
گوگل بطور رسمی خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجو برای تصاویر داد. تغییر اول، حذف دکمه “دیدن تصویر” است. تغییر دوم، حذف جستجو بر اساس تصاویر است. تولیدکنندگان محتوا در فضای دیجیتال از این خبرها استقبال کردند، در حالیکه کاربران از این تغییر زیاد خشنود نیستند. این خبر بطور رسمی از توئیتر Danny […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش آخر از امکان یادداشت گذاری برای درک درست داده های خود استفاده کنید آیا تا به حال به گزارشی از گوگل آنالیتیک که مشابه گزارش زیر باشد برخورد کرده اید؟ اگر با دقت داده های این گزارش را بررسی و مرور کنید، ممکن است بتوانید متوجه شوید که جهش ناگهانی در نتیجه چه […]