Link Bait محتوائی که آنقدر جذابیت داشته باشد که علاوه بر جذب مخاطب برای خواندن آن محتوا، آنها را تشویق به به اشتراک گذاری لینک آ مطلب نیزبنماید. Link Building فرآیندی که در آن لینکهائی از وب سایت شما توسط وب سایتهائی که قابل اعتماد و دارای رتبه قابل قبولی از نظر گوگل هستند […]
اگر بخواهید همه چیز را از چشم گوگل دنبال کنید، امتیاز کیفی، ایده ای بی نظیر بوده است. بر خلاف خیلی از موتورهای جستجو که در دهه ۹۰ میلادی به بازار عرضه شده بودند، گوگل دریافت که اگر بخواهند موفقیت قابل توجهی در حوزه تبلیغات روی موتورهای جستجو بدست آورند باید آن را به امتیاز […]
چطور مشخص کنیم که ترافیک حاصل از سئو کاهش یافته است؟
اغلب کسانی که در حوزه سئو فعال هستند می دانند که زمانهائی وجود دارد که از آنها در مورد دلیل کاهش ترافیک بخش ارگانیک سئوال شده است. شاید این سئوالات بتوانند کمک کنند درک درستی از این شرایط دست دهد. سئوال اول) آیا این تغییر طبیعی یا ما چیزی در طراحی وب سایت تغییر داده […]
هر چه زمان بیشتری میگذرد، تعداد بیشتری از صاحبان وب سایت تلاش می کنند تا صفحات وب سایت خود را بیش از پیش برای نمایش بر روی صفحه موبایل بهبود ببخشند تا سرعت بارگذاری آنها بهبود پیدا کند. برای گوگل آنالیتیک بازدیدکننده ای که به صفحه ای از یک وب سایت مراجعه کرده است که […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم از گزارش کیفیت محصولات برای ارتباط بهترین محصولات به نتایج جستجو استفاده کنید اگر شما یک سایت فروش آنلاین دارید، دانستن اینکه چه محصولی بهتر فروش می رود، می توانید اولین کلید موفقیت باشد، بخصوص اگر کمپین فروشگاهی گوگل را مدیریت می کنید. برای یافتن این محصولات در گزارشات گوگل آنالیتیک، باید […]