Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]
توصیه هائی در مورد انتخاب استراتژی قیمتگذاری خودکار ادوردز
توصیه اول الگوریتمهای قیمت گذاری خودکار چند هفته ای را برای جمع آوری داده ها و انتخاب پیش بینی های مناسب لازم دارند. سعی کنید تغییرات کمپین را در طول مدتی که این الگوریتمهای سعی بر یادگیری روش مناسب دارند به حداقل برسانید. توصیه دوم ردگیری و اندازه گیری اهداف محقق شده می تواند […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
تحقیقات جدید که توسط اینترنت مارکتینگ نینجاز انجام شده است نشان می دهد که بیش از ۳۰ درصد از نتایج جستجوی صفحات اول و دوم گوگل کلیک نمی شوند. این تحقیقات همچنین نتایج شگفت آوری در خصوص نرخ کلیک نتایج جستجوی برخی اولین نتایج صفحه اول نیز ارائه می کند. بر اساس این گزارش: […]