هفته گذشته فیس بوک خبر از ارائه ابزار جدیدی به نام داینامیک کرییتیو داد. این ابزار قبلاً تنها از طریق پاور ادیتور قابل دسترسی بود، این ابزار قدرتمند اکنون با به روزرسانی جدید فیس بوک و ادغام پاور ادیتور و ادزمنیجر قابل دسترسی است. مبلغین هر روزه روی فیس بوک در حال تست کارکردهای مختلف […]
توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]
فیس بوک در حال تست پخش همزمان ویدیوها به صورت ذخیره شده است، امکانی که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای بیشتری را روی موبایل بدون استفاده از دیتای موبایل مشاهده کنند. سیستم به این صورت عمل میکند که ویدیوها پشت صحنه بدون اینکه کاربر بداند زمانیکه از وای فای استفاده می کند، دانلود و […]
تست و ایجاد وب سایت برای موبایل با Google Optimize
از خرید یک کفش جدید تا رزرو یک هتل، موبایل می تواند نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف کسب و کارها بازی کند. در حالیکه ۴۰ درصد از مشتریان وب سایتهائی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد ترک می کنند و ۸۹ درصد از افراد برند را به دیگران توصیه […]
Nosnippet Tag متا تگی است که به موتور جستجو می گوید برای لیست شما هیچ توضیحی ارائه نکند. Off-Page SEO نیازمند فعالیتهای اطلاع رسانی برند است که در محیطی غیر از وب سایت اتفاق می افتد. علاوه بر ساخت لینک، سایر تکنیکها می تواند شامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوائی، بازاریابی ایمیلی، […]