روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
بازاریابی روی اینستاگرام هر روز بیشتر از قبل فراگیر می شود، در نتیجه تنها همین هفته گذشته، اینستاگرام اعلام کرد بیش از دو میلیون کاربر فعال با استفاده از این پلتفورم به بازاریابی مشغولند. با این وضعیت، تعجب برانگیز نیست تعداد زیادی ابزار و اپ نیز برای کمک به بهبود و سرعت بخشیدن این فرآیند […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
نسخه ۶۹ کروم با معرفی کارآئی بهتر به همراه تغییراتی بود که بر نحوه جستجوی کاربران تأثیرگذار خواهد بود. کروم همچنین از فرصتهای جدیدی برای برنامه نویسان جهت طراحی تجربه های جالبی برای کاربران موبایل نیز پرده برداری کرد. پاسخهای هوشمند یکی از بزرگترین تغییرات این است که کاربران برای می توانند پاسخهای سئوالات خود […]
Nosnippet Tag متا تگی است که به موتور جستجو می گوید برای لیست شما هیچ توضیحی ارائه نکند. Off-Page SEO نیازمند فعالیتهای اطلاع رسانی برند است که در محیطی غیر از وب سایت اتفاق می افتد. علاوه بر ساخت لینک، سایر تکنیکها می تواند شامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوائی، بازاریابی ایمیلی، […]