گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
Knowledge Graph مجوعه اطلاعاتی که گوگل برای جستجو و مطابقت جستجوی مراجعین به گوگل و وب سایتهائی که شناسائی کرده است بکار میگیرد. در حقیقت این بخشی دانش محور است که در تلاش برای درک درست مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنان بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایتهاست. Knowledge […]
پنج توصیه برای تبلیغات بهتر روی فیس بوک آیا از فیس بوک برای تبلیغات خود استفاده می کنید؟ آیا دوست ندارید کمی بهتر بتوانید از کمپین خود نتیجه بگیرید؟ امیدواریم این شش توصیه بتواند در شما در بهبود نتایج کمپینهای فیس بوک شما یاری برسانند. توصیه اول، برای خود استراتژی عملیاتی طراحی کنید فیس […]
گوگل به تازگی “استارت آپ با گوگل” را شروع کرده است، وب سایتی که تمامی منابع گوگل را یکجا گردآورده است و آن را در اختیار مدیران استارت آپها قرار می دهد. همانطوریکه از نام وب سایت برمی آید، تمام تمرکز این وب سایت گوگل بر روی ابزارهای خودش خواهد بود، سرویسها و خدماتی که […]
گزارش کیفیت جستجوها یکی از قوی ترین توانائی های کنسول جدید، تحلیل جستجوهای انجام شده است که آنها را با عنوان کارآئی جستجو طرح می کند. همانند گزارشات کنسول قدیمی شما می توانید تعداد کل کلیکها، تعداد مشاهدات نتیجه جستجو، متوسط CTR و متوسط جایگاه نتیجه جستجو با یک کلیک ساده مشاهده کنید. در کنسول […]