۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش ششم از رویدادها برای اندازه گیری و درک درست کارکردهای روی وب سایت خود استفاده کنید هیچگاه از UTMها برای اندازه گیری کارکردهای روی وب سایت، مانند کلیک دکمه ها، استفاده نکنید. استفاده از UTM تنها برای زمانی است که شما دارید کاربری را از محلی دیگر، مانند صفحه فیس بوک خود، […]
شاید جالب باشد بدانید که کاربران گوگل پلاس از آن راضی هستند.
بیشترین رضایت مشتریان آمریکائی در شبکه های اجتماعی از گوگل پلاس می آید! شاید برای شما جالب باشد که بدانید هنوز هم مشتریانی در فضای مجازی وجود دارند که از گوگل پلاس استفاده می کنند! بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که کاربران آمریکائی بیشترین سطح رضایت خود را از […]
اینستاگرام تبلیغات را با پشتیبانی تمام تصویر خودکار آسانتر می کند
در طول سالها، اینستاگرام تبدیل به پلتفورمی شده است که تصاویر یا ویدیوهائی با نسبتی غیر از ۱ به ۱ را مدیریت می کند. این تغییر باعث شده است که تنها محدود به محتوای مربع نباشد و اکنون روایتهای تمام تصویر را پوشش دهد. تا امروز، تصاویری با سایزها و تسبتهای تصویری مختلف لازم بود […]
بهینه سازی کمپین های ضعیف گوگل ادوردز (Google AdWords)
حسابهای کاربری گوگل ادوردز (Google AdWords) مانند بچه ها هستند، وظیفه شماست که از آنها مراقبت کنید و رشد آنها را ببینید. اما درست مانند بچه ها، نمی توانید تضمینی برای سلامت تمام فرزندان خود همزمان داشته باشید. برخی مواقع ممکن است یکی از حسابهای کاربری تحت نظر شما کارآیی پایینی نشان دهد و نیاز […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]