۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
PBN مخففی است برای شبکه بلاگهای خصوصی. Persona تصویرسازی از شخصیتی که قرار است مخاطب ایده آل وب سایت باشد – سن و سال آنها، جنسیت، رفتارها، نیازها، آنچه برایشان تشویق کننده است، و اهدافشان – که همگی بر اساس داده های واقعی آماده سازی می شوند. Personalization زمانی است که موتورهای جستجو […]
اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است. این تغییر به چه معناست تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت […]
فیس بوک دیگر اجازه ویرایش سرتیتر خبر و توضیحات خبرهائی را که به صورت پست های تبلیغ شده استفاده شده باشند را نمیدهد، کارکردی که برخی از استفاده کنندگان این حوزه می گویند برخی اصلاحات خبری غیر قابل اجتناب است و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از خبرگزاریها، خبرهائی که نیاز به اصلاح […]
توئیتر امکان ارسال طوفانی از توئیتهای دنبال هم را فراهم کرد
توئیتر ابزاری را اضافه کرده است که امکان تولید و انتشار خودکار چندین توئیت در یک زمان را فراهم می کند. ارسال تعداد زیادی توئیت به دنبال هم را اصطلاحا طوفان توئیتی می خوانند، اما توئیتر آن را “تسبیح” می خواند و هر روزه صدها هزار تسبیح توئیت می شود. هر چند درظاهر به نظرمی […]