در جهانی ایده آل، مسافرتی که افراد شروع می کنند تا به مشتریانی وفادار تبدیل شوند، خیلی ساده است، بزرگراهی را طی می کنند که به محصولات شما می رسد. محصولات شما را استفاده می کنند. و دوباره محصولات شما را استفاده می کنند. اما در جهان واقع، این مسافرت بیشتر به جابجائی در خیابانی […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]
گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]