فیس بوک انگار هیچ وقت بیکار نیست، یا بهتر است بگوئیم بخش برنامه نویسی و تولید آن هیچ وقت نمی خوابد. در حقیقت سرعت این تغییرات آن قدر زیاد است که شاید نسخه فیس بوکی که شما الان می بینید با نسخه ای که من می بینم متفاوت باشد، در هر منطقه جغرافیائی، درهر منطقه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش بیستم از اخطارهای ویژه سازی شده برای اطلاع سریع از تغییرات ناگهانی حساب کاربری خود استفاده کنید اگر شما چندین حساب کاربری کمپینهایPPC را مدیریت می کنید، شما به خوبی می دانید که مدیریت زمان چقدر اهمیت پیدا می کند در عین حالیکه شما نمی توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز را […]
گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]
گوگل ادوردز قابلیت جدید Keyword Planner را عرضه کرد
گوگل نسخه جدید بازسازی شده Keyword Planner عرضه کرده است که اکنون در نسخه جدید گوگل ادوردز قابل دسترسی است. Keyword Planner ساده سازی شده است، اما همزمان قابلیتهای جدید را عرضه می کند که به بازاریابان در جمع آوری داده های بیشتر از کمپینهای خود کمک می کند. قابلیتهای جدید شامل این توانائی هاست […]
گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است. غول دنیای تکنولوژی ابزاری را مرورگر کروم اضافه کرده است که به صورت خودکار نمایش تبلیغاتی که نامناسب و بی کیفیت تشخیص می دهد را متوقف می کند. یکی از اولین نتایج این قابلیت، توقف نمایش پاپ آپها، اجرای اتوماتیک ویدیوها، یا تبلیغات بزرگی که زمان […]