وب سایت شما بر چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت شما و محتوایی که دارید، تأثیر می گذارد. در اینجا به مرور چهار روشی که وب سایت بر کاربر تأثیر متقابل می گذارد، می پردازیم. ۱- دسترسی یکی از مهمترین عوامل چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت، چگونگی دسترسی به داده هاست. اگر شما […]
شاید جالب باشد بدانید که کاربران گوگل پلاس از آن راضی هستند.
بیشترین رضایت مشتریان آمریکائی در شبکه های اجتماعی از گوگل پلاس می آید! شاید برای شما جالب باشد که بدانید هنوز هم مشتریانی در فضای مجازی وجود دارند که از گوگل پلاس استفاده می کنند! بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که کاربران آمریکائی بیشترین سطح رضایت خود را از […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم از گزارش کیفیت محصولات برای ارتباط بهترین محصولات به نتایج جستجو استفاده کنید اگر شما یک سایت فروش آنلاین دارید، دانستن اینکه چه محصولی بهتر فروش می رود، می توانید اولین کلید موفقیت باشد، بخصوص اگر کمپین فروشگاهی گوگل را مدیریت می کنید. برای یافتن این محصولات در گزارشات گوگل آنالیتیک، باید […]
Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]