گوگل صفحات نتایج جستجو را با اضافه کردن breadcrumbs به بالای صفحه نتایج جستجو بروزرسانی کرد. این breadcrumbs (خرده نانها!) توسط واژه های مورد جستجو در جستجوهائی که آنها را جستجوهای اطلاع رسانی (informational search) می شناسیم به نتایج جستجو اضافه می شوند و معمولاً با عکس همراه هستند. این بروزرسانی نحوه نمایش نتایج جستجو […]
متوسط CTR در تبلیغات ادوردز چیست و چطور می توانید آن را افزایش دهید؟ اجازه بدهید بحث را در مورد نرخ کلیک تبلیغات (CTR) در گوگل ادوردز شروع کنیم. آیا واقعا CTR بر میزان فروش و جذب مشتری تبلیغات شما تأثیر دارد؟ چه اطلاعاتی از این طریق درخصوص کارائی و سلامت حسابهای کاربری در […]
Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]
بیت کوین اخراج شد! گوگل هم تبلیغات بیت کوین را متوقف کرد
سخت گیری بر علیه پولهای دیجیتال شروع شده است. از فیس بوک و توئیتر تا گوگل، تبلیغات بیت کوین و پولهای مجازی متوقف شده اند. تنها چند روز قبل، گوگل تصمیم گرفت تا به صف متوقف کنندگان تبلیغات بیت کوین بپیوندد و همچنین تمامی extensionهای ارزهای مجازی را از کروم حذف کرد. شایعات به سرعت […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]