فیس بوک در حال تست پخش همزمان ویدیوها به صورت ذخیره شده است، امکانی که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای بیشتری را روی موبایل بدون استفاده از دیتای موبایل مشاهده کنند. سیستم به این صورت عمل میکند که ویدیوها پشت صحنه بدون اینکه کاربر بداند زمانیکه از وای فای استفاده می کند، دانلود و […]
تست و ایجاد وب سایت برای موبایل با Google Optimize
از خرید یک کفش جدید تا رزرو یک هتل، موبایل می تواند نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف کسب و کارها بازی کند. در حالیکه ۴۰ درصد از مشتریان وب سایتهائی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد ترک می کنند و ۸۹ درصد از افراد برند را به دیگران توصیه […]
Meta Keywords یک تگ می تواند به بخش head هر سند HTML اضافه شود. افزودن تعدادی کلیدواژه به این بخش نمی تواند به رتبه بندی شما کمک کند، الگوریتم موتورهای جستجو سالهاست که این بخش را در رتبه بندی های خود در نظر نمی گیرند مگر اینکه متن وب سایت، Meta Description و این کلیدواژه […]
چه نوع تبلیغی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بازاریابان قرار دارند
شبکه های اجتماعی برای بازاریابان خط سیری را ترسیم می کنند که روندی رو به رشد در حوزه سودآوری را می توان از آن تجسم نمود. اما کدامیک از این مدلهای تبلیغات بر روی این پلتفورمها مهمتر است؟ مطالعه جدیدی که توسط کرییتیوگروپ انجام شده است و از ۴۰۰ کمپانی بزرگ حوزه بازاریابی دیجیتال […]
گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]