بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
الگوریتمهای جستجو چگونه کار می کنند شما پاسخ خود را می خواهید، نه میلیاردها صفحه وب، بنابراین گوگل سیستم رتبه بندی خاص خود را دارد که در بین میلیاردها صفحه وب که بصورت سیستم نمایه دسته بندی شده اند پاسخی را به شما ارائه می کند که بیشترین نزدیکی را به محتوای درخواستی شما داشته […]
لینک کردن تمامی صفحات وب سایت از صفحه اصلی توصیه نمی شود
جان مولر از گوگل، به وب سایتها توصیه می کند که از لینک کردن به تمامی صفحات از طریق صفحه اصلی خودداری کنند. او بر این عقیده است که اینکار باعث می شود تا باتهای گوگل نتوانند به درستی ساختار وب سایت را دریابند. این موضوع زمانی طرح شد که در یکی از آخرین جلسات […]
نسخه جدید کنسول جستجوی گوگل داده ها یکساله را ارائه می کند
نسخه جدید و بهبود یافته کنسول جستجوی گوگل با توجه به اعلام جان مولر برای اوایل سال جدید میلادی آماده استفاده خواهد بود. نسخه بتا این نسخه جدید از تابستان گذشته در حال بررسی و تست بوده است و این خود امکان بررسی و اطلاعات بیشتر را در اختیار متخصصان قرار داده است. اخیراً، استفاده […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]