بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
Knowledge Graph مجوعه اطلاعاتی که گوگل برای جستجو و مطابقت جستجوی مراجعین به گوگل و وب سایتهائی که شناسائی کرده است بکار میگیرد. در حقیقت این بخشی دانش محور است که در تلاش برای درک درست مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنان بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایتهاست. Knowledge […]
توصیه هائی در مورد انتخاب استراتژی قیمتگذاری خودکار ادوردز
توصیه اول الگوریتمهای قیمت گذاری خودکار چند هفته ای را برای جمع آوری داده ها و انتخاب پیش بینی های مناسب لازم دارند. سعی کنید تغییرات کمپین را در طول مدتی که این الگوریتمهای سعی بر یادگیری روش مناسب دارند به حداقل برسانید. توصیه دوم ردگیری و اندازه گیری اهداف محقق شده می تواند […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم سعی کنید بفهمید چگونه بازدید کننده وب سایت شما در طول زمان و مسیری که طی می کند، مشتری شما می شود زمانیکه می دانید مشتری شما از کجا به وب سایت شما هدایت شده است، قدم بعدی درک چگونگی تبدیل شدن این بازدیدکننده به مشتری است. بررسی زمان بندی ها به شما […]
برای اولین بار توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر میدهد
توئیتر طول هر توئیت را دو برابر خواهد کرد برای اولین بار از زمان شروع بکار توئیتر، توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر می دهد. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که تعداد این کاراکترها را به دو برابر برای برخی از کاربرانش، افزایش خواهد داد (از ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر). این گروه […]