برای اولین بار توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر میدهد
توئیتر طول هر توئیت را دو برابر خواهد کرد برای اولین بار از زمان شروع بکار توئیتر، توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر می دهد. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که تعداد این کاراکترها را به دو برابر برای برخی از کاربرانش، افزایش خواهد داد (از ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر). این گروه […]
Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هجدهم از گزارش جستجو روی وب سایت به منظور درک آنچه مشتریان روی وب سایت شما به دنبال آن هستند استفاده کنید آیا به دنبال روشی هستید که بتوانید بهترین کلیدواژه های کاربردی برای خودتان را پیدا کنید؟ همه به دنبال این هستند. گزارش جستجوی سایت در گوگل آنالیتیک به شما کمک می […]
پنج توصیه برای تبلیغات بهتر روی فیس بوک آیا از فیس بوک برای تبلیغات خود استفاده می کنید؟ آیا دوست ندارید کمی بهتر بتوانید از کمپین خود نتیجه بگیرید؟ امیدواریم این شش توصیه بتواند در شما در بهبود نتایج کمپینهای فیس بوک شما یاری برسانند. توصیه اول، برای خود استراتژی عملیاتی طراحی کنید فیس […]
فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد
برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعیفیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی […]