بگذارید با یک واقعیت انکار ناپذیر آغاز کنیم، ویدیو بالاترین درصد موفقیت در جذب مشتری روی شبکه های اجتماعی را دارد. زمانیکه می خواهیم از محتوا سخن بگوئیم، ویدیو پادشاه پادشاهان است، بهترین بازیگر این حوزه، بهترین بهترین هاست. چرا ویدیو بهترین نرخ تبدیل مشتری را دارد؟ راحت ترین پاسخ شاید این است که به […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
اینستاگرام، یکی از داغ ترین و پرطرفرترین زیرمجموعه های فیس بوک، اطلاعات زیادی را در معرض خطر قرار داده است. این هفته، یکی از ضعفهای امنیتی اینستاگرام باعث شد تا هکرها به بانک اطلاعاتی که ظاهراً اطلاعات تأئید شده کاربران، که برخی از آنها سلبریتی ها و افراد مشهور بوده اند، را در خود جای […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
۱- مدیریت کمپینها مشابه نسخه قدیم ادوردز کمپینها مشابه نسخه قبلی ادوردز اجرا می شوند. به تمام ابزارهای قبلی دسترسی دارید، تنها شکل این دسترسی متفاوت است. ۲- از گزارشات از قبل تعریف شده قبلی استفاده کنید گزارشات از قبل تعریف شده، که در بخش گزارشات بالا سمت راست هر صفحه قابل دستیابی هستند، […]