۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش شانزدهم از گزارش مسیر بهترین اهداف محقق شده، بهترین ترکیب بین کانالهای مختلف را پیدا کنید شما به خوبی می دانید که مسیری که یک مشتری برای خرید یا هر فرآیندی که هدف کمپین شماست، طی می کند، متفاوت است و حتی ممکن است چندین روز طول بکشد. اگر شما می خواهید این […]
گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
بهینه سازی کمپین های ضعیف گوگل ادوردز (Google AdWords)
حسابهای کاربری گوگل ادوردز (Google AdWords) مانند بچه ها هستند، وظیفه شماست که از آنها مراقبت کنید و رشد آنها را ببینید. اما درست مانند بچه ها، نمی توانید تضمینی برای سلامت تمام فرزندان خود همزمان داشته باشید. برخی مواقع ممکن است یکی از حسابهای کاربری تحت نظر شما کارآیی پایینی نشان دهد و نیاز […]