بازاریابی روی اینستاگرام هر روز بیشتر از قبل فراگیر می شود، در نتیجه تنها همین هفته گذشته، اینستاگرام اعلام کرد بیش از دو میلیون کاربر فعال با استفاده از این پلتفورم به بازاریابی مشغولند. با این وضعیت، تعجب برانگیز نیست تعداد زیادی ابزار و اپ نیز برای کمک به بهبود و سرعت بخشیدن این فرآیند […]
گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
پاداش فیس بوک به کسانی که سوءاستفاده از اطلاعات را گزارش کنند
فیس بوک از دهم آوریل برنامه ای به منظور پاداش دادن به کسانی که هرگونه سوءاستفاده از داده ها توسط برنامه نویسان را گزارش دهند، جایزه می دهد. فیس بوک در وبلاگ خود اعلام کرده است که ” ما متعهد به شروع این برنامه هستیم و در هفته های گذشته به عنوان بخشی از تلاش […]
۱- مدیریت کمپینها مشابه نسخه قدیم ادوردز کمپینها مشابه نسخه قبلی ادوردز اجرا می شوند. به تمام ابزارهای قبلی دسترسی دارید، تنها شکل این دسترسی متفاوت است. ۲- از گزارشات از قبل تعریف شده قبلی استفاده کنید گزارشات از قبل تعریف شده، که در بخش گزارشات بالا سمت راست هر صفحه قابل دستیابی هستند، […]
چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]