Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
زمانیکه تمامی شبکه های اجتماعی با سرعت زیادی در حال رشد هستند، لینکدین به آرامی در حال رشد و ساختن زیرساختهای بازاریابی خود است. افزدون داده هائی که مایکروسافت در اختیار دارد، بهینه سازی نتایج تبلیغات در لینکدین بهتر از قبل صورت می گیرد. این پلتفورم تعداد کاربران خود را نیز توسعه داده است و […]
تصمیم اپل در استفاده از موتور جستجوی گوگل به جای بینگ
گوگل به عنوان تأمین کننده سرویس جستجوی اپل بر روی آی او اس و مک انتخاب شد گوگل اکنون دیگر موتور جستجوی سیری، جستجوی آی او اس، و جستجوی سیستم عامل مک می باشد. زمانیکه از سیری سوالی پرسیده می شود، در حقیقت سیری این سئوال را بجای بینگ، از گوگل می پرسد. بینگ به […]
پاداش فیس بوک به کسانی که سوءاستفاده از اطلاعات را گزارش کنند
فیس بوک از دهم آوریل برنامه ای به منظور پاداش دادن به کسانی که هرگونه سوءاستفاده از داده ها توسط برنامه نویسان را گزارش دهند، جایزه می دهد. فیس بوک در وبلاگ خود اعلام کرده است که ” ما متعهد به شروع این برنامه هستیم و در هفته های گذشته به عنوان بخشی از تلاش […]
اینستاگرام در حال تست مشاهده محدود روایتها به افراد خاص است
اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی است که آن را “Friend List Stickers” می خواند و به کاربران اجازه می دهد تا روایتهائی را تولید نمایند که تنها برای گروه خاصی از افراد قابل مشاهده باشند. اولین نفری که به نظر می رسد از این قابلیت مطلع شده است، جین مونچان وونگ دانشجوی علوم کامپیوتر […]