تبلیغ تقلبی در گوگل کاربران را به سایت کلاهبرداری می فرستاد
تبلیغی جعلی در گوگل، کاربرانی را که در جستجوی آمازون بودند به یک سایت کلاهبرداری هدایت می کرد برخی کاربران گوگل که برای خرید کالا در این Thanksgiving گوگل را برای تخفیفهای ویژه آمازون جستجو کرده بودند، به یک سایت کلاهبرداری فرستاده می شدند، آن هم درست یک روز قبل از بزرگترین روز خرید آمریکا، […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هفتم استفاده از دنبال کردن رویدادها برای درک بهتر کارکردهای وب سایت تنظیم هدفها با استفاده از تعریف URL مشخص برای آنها در گوگل آنالیتیک معمولا راهکاری است که همه از آن استفاده می کنند. اگر آدرس دقیقی دارید که می خواهید اهداف خود را بر اساس آنها تعریف کنید، گوگل آنالیتیک همانطوریکه […]
یادداشتها به ادوردز(Google AdWords) اضافه خواهند شد
گوگل چندین بروزرسانی را در روزهای اخیر اطلاع رسانی کرده است، تمامی این بروزرسانی ها در جهت توسعه هر چه بیشتر کارآئی گوگل ادوردز می باشند. در طول ماههای اخیر، گوگل چندین ابزار کمکی را تنها برای نسخه جدید گوگل ادوردز ارائه کرده است. سه شنبه گذشته در سن خوزه مدیر محصول گوگل ادوردز، آنتونی […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
مرور از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share)
نگاهی به از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share) معمولا به دو روش ما سهم دیده شدن تبلیغات خود را از دست می دهیم: به دلیل رتبه تبلیغ که حاصل میزان بودجه است. از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغات، به دلیل کسر بودجه یکی از ساده ترین اتفاقات است که با […]