۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش ششم از رویدادها برای اندازه گیری و درک درست کارکردهای روی وب سایت خود استفاده کنید هیچگاه از UTMها برای اندازه گیری کارکردهای روی وب سایت، مانند کلیک دکمه ها، استفاده نکنید. استفاده از UTM تنها برای زمانی است که شما دارید کاربری را از محلی دیگر، مانند صفحه فیس بوک خود، […]
توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهارم ۴) برای کمپین خود در آنالیتیک هدف تعریف کنید تا بتوانید میزان موفقیت کمپین PPC خود را اندازه گیری کنید به طور قطع برای شما مهم است که اهداف کمپین های شما با اهداف بزرگ سازمانی شما در حوزه بازاریابی همسو باشند، اگر فروش برای شما اهمیت دارد، کمپین شما هم همین […]
Correlation توضیحی برای بیان ارتباط بین دو یا چند مورد در وب سایت است. اغلب موارد در جستجوهای سئو (SEO) برای بیان ارتباطات بین عوامل مختلف تأثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت در جستجو، از نتایج الگوریتمهای موتورهای جستجو ناشی می شود. Crawl Budget مجموع تعداد URLهای وب سایت که موتورهای جستجو می توانند […]
اینستاگرام تبلیغات را با پشتیبانی تمام تصویر خودکار آسانتر می کند
در طول سالها، اینستاگرام تبدیل به پلتفورمی شده است که تصاویر یا ویدیوهائی با نسبتی غیر از ۱ به ۱ را مدیریت می کند. این تغییر باعث شده است که تنها محدود به محتوای مربع نباشد و اکنون روایتهای تمام تصویر را پوشش دهد. تا امروز، تصاویری با سایزها و تسبتهای تصویری مختلف لازم بود […]