از جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام مدل قدیمی کارکردی خود را با الگوریتمی جایگزین کرد که به نوعی برای تمامی فعالان این حوزه گیج کننده بود. بر اساس گزارش اینستاگرام قبل از شروع تغییرات، دو سال قبل، کاربران هفتاد درصد تمام پستها و پنجاه درصد پستهای دوستانشان را نمی دیدند. اما الان بر اساس الگوریتم جدید سه […]
سیاستهای بودجه بندی روزانه در تبلیغات ادروردز تغییر کرد
چهارشنبه گوگل از طریق توئیتر اعلام کرد که ادوردز از این به بعد در حوزه نحوه تخصیص بودجه روزانه تغییراتی خواهد داشت. در آخرین تغییری که در ادوردز داده شده است، تغییر در چگونگی هزینه کرد روزانه کمپین است. قبلا با تنظیم بودجه روزانه، گوگل تا بیست درصد بالاتر از این بودجه را هزینه می […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش پنجم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت پنجم ترکیب ویدیو و ترکیبی از تصاویر PicPlayPost پیک پلی پست برنامه ای عالی و رایگان برای ترکیب چند ویدیو و تصاویر با یکدیگر است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آندروئید و آی او اس قابل استفاده است. […]
گوگل ادوردز توسعه دهنده نظرات افرادرا از ژانویه متوقف می کند
گوگل ادوردز توسعه دهنده های نظرات کاربران را از اواسط ژانویه متوقف خواهد کرد و از فوریه به صورت خودکار از تبلیغات حذف خواهد شد. این تغییر به طور دقیق در سند کمکی توضیح چگونگی پیاده سازی توسعه دهنده های تبلیغات بیان شده است. گوگل از بازاریابان خواسته است که این نظرات کاربران را قبل […]
فیس بوک استراتژی جدیدی را بررسی می کند که این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد بتواند در لحظه امکان ارسال به فیس بوک را فراهم کند. فیس بوک با مالکیت اینستاگرام سرویس های متعددی را بین فیس بوک و اینستاگرام فعال کرد و اکنون این اجازه را به کاربران خواهد داد تا بتوانند […]