Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش شانزدهم از گزارش مسیر بهترین اهداف محقق شده، بهترین ترکیب بین کانالهای مختلف را پیدا کنید شما به خوبی می دانید که مسیری که یک مشتری برای خرید یا هر فرآیندی که هدف کمپین شماست، طی می کند، متفاوت است و حتی ممکن است چندین روز طول بکشد. اگر شما می خواهید این […]
Relevance روشی که موتور جستجو محتوای یک وب سایت را بررسی می کند تا نشان دهد به چه میزان محتوای وب سایت با واژه های مورد جستجوی کاربران همسو است. Responsive Website وب سایتی که به صورتی طراحی شده است که به صورت خودکار خود را با سایز صفحه نمایش کاربر هماهنگ می کند، […]
واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد
واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند. واتزآپ این بخش را به […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]