اینستاگرام قابلیت مشاهده روایتها بر روی رایانه ها فراهم نموده است و شما می توانید روایتها را روی صفحه های نمایش بزرگ مشاهده نمائید. به جای جابجائی صفحه به سمت راست یا چپ برای جابجائی بین پستها و روایتها، اینستاگرام فلشهائی برای بهبود جابجائی ها اضافه کرده است. به زودی اینستاگرام به کاربران اجازه می […]
روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
فیس بوک در حال تست ابزار جستجوی تصویردر بازار خود است
همانطور که همه می دانند، فیس بوک تقریباً تمامی قابلیت های اسنپ چت را کپی برداری کرده است تا از مهاجرت کاربرانش به این پلتفورم جلوگیری کند. اما اسنپ چت تنها پلتفورم شبکه های اجتماعی نیست که فیس بوک اقدام به کپی برداری کرده است. در کنار ابزارهای مشابه اسنپ چت، فیس بوک ابزارهائی از […]
Relevance روشی که موتور جستجو محتوای یک وب سایت را بررسی می کند تا نشان دهد به چه میزان محتوای وب سایت با واژه های مورد جستجوی کاربران همسو است. Responsive Website وب سایتی که به صورتی طراحی شده است که به صورت خودکار خود را با سایز صفحه نمایش کاربر هماهنگ می کند، […]
شاید جالب باشد بدانید که کاربران گوگل پلاس از آن راضی هستند.
بیشترین رضایت مشتریان آمریکائی در شبکه های اجتماعی از گوگل پلاس می آید! شاید برای شما جالب باشد که بدانید هنوز هم مشتریانی در فضای مجازی وجود دارند که از گوگل پلاس استفاده می کنند! بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که کاربران آمریکائی بیشترین سطح رضایت خود را از […]