منابعی که می توانند در حوزه سئو به شرکتها کمک نمایند
تمام آنچه در خصوص سئو می دانیم اطلاعات محدودی است که توسط گوگل منتشر شده است، و آنچه که در دسترس است حاصل تلاش شرکتهای فعال در این حوزه است که تمام تستها و کارکردها و روالها را بررسی کرده اند. با توجه اطلاعات زیادی که در خصوص سئو روی وب سایتها وجود دارد، پیدا […]
بهینه سازی کمپین های ضعیف گوگل ادوردز (Google AdWords)
حسابهای کاربری گوگل ادوردز (Google AdWords) مانند بچه ها هستند، وظیفه شماست که از آنها مراقبت کنید و رشد آنها را ببینید. اما درست مانند بچه ها، نمی توانید تضمینی برای سلامت تمام فرزندان خود همزمان داشته باشید. برخی مواقع ممکن است یکی از حسابهای کاربری تحت نظر شما کارآیی پایینی نشان دهد و نیاز […]
جان مولر از گوگل: hreflang پیچیده ترین مفهوم SEO است
جان مولر در توئیتی اعلام کرد که: hreflang یکی از پیچیده ترین مفاهیم SEO است اگر فرض کنیم که پیچیده ترین نیست! اگر شما آن را برای دو صفحه تنظیم کرده باشید، شاید نه همیشه اما در اغلب موارد کسانی که hreflang مورد استفاده قرار می دهند آن را برای وب سایتهای دینامیک و بزرگ […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم از گزارش کیفیت محصولات برای ارتباط بهترین محصولات به نتایج جستجو استفاده کنید اگر شما یک سایت فروش آنلاین دارید، دانستن اینکه چه محصولی بهتر فروش می رود، می توانید اولین کلید موفقیت باشد، بخصوص اگر کمپین فروشگاهی گوگل را مدیریت می کنید. برای یافتن این محصولات در گزارشات گوگل آنالیتیک، باید […]
تست و ایجاد وب سایت برای موبایل با Google Optimize
از خرید یک کفش جدید تا رزرو یک هتل، موبایل می تواند نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف کسب و کارها بازی کند. در حالیکه ۴۰ درصد از مشتریان وب سایتهائی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد ترک می کنند و ۸۹ درصد از افراد برند را به دیگران توصیه […]