masteradvertising

به اشتراک گذاری بین اینستاگرام و فیس بوک

فیس بوک استراتژی جدیدی را بررسی می کند که این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد بتواند در لحظه امکان ارسال به فیس بوک را فراهم کند.

فیس بوک با مالکیت اینستاگرام سرویس های متعددی را بین فیس بوک و اینستاگرام فعال کرد و اکنون این اجازه را به کاربران خواهد داد تا بتوانند روایتهای اینستاگرام خود را بر روی فیس بوک مرتبط با اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این روایتها که کارکردی شبیه به اسنپ چت خواهند داشت، بعد از بیست و چهار ساعت به طور خودکار از هر دو محیط، فیس بوک و اینستاگرام، حذف خواهند شد.

این حرکت از یک ماه قبل که فیس بوک امکان ایجاد روایت خود را بر روی نسخه موبایل و سپس کامپیوترهای شخصی فعال کرد، برنامه ریزی شده بود. با توجه به اینکه فیس بوک هنوز آمار دقیقی از تعداد استفاده کنندگان این سرویس خود ارائه نکرده است، اما می تواند جسته و گریخته از کاربران فیس بوک شنید که این سرویس را استفاده کرده اند و یا استفاده از آن را توسط دوستان خود دیده اند.

از سوی دیگر، شمار استفاده کنندگان از این سرویس اینستاگرام به روزانه ۲۵۰ میلیون کاربر، در کمتر از یک سال گذشته رسیده است. این تعداد برای نزدیکترین رقیب اینستاگرام، یعنی اسنپ چت تنها ۱۶۶ میلیون کاربر است، که با شروع این سرویس جدید همزمان بر روی فیس بوک و اینستاگرام، پیش بینی می شود، سرعت رشد اسنپ چت بیش از پیش کندتر شود. (اسنپ چت سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است).

فیس بوک به این فرصت تنها از منظر به اشتراک گذاشتن روایتها نگاه نمی کند، بلکه آن را فرصت جدیدی برای ارائه تبلیغات می بیند. فیس بوک این سرویس را همچنین بر روی پیامرسان خود و خدمات واتزآپ نیز فعال سازی می کند.

1
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید